دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ حامد برادران بنام تو به شدت خاصی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 18 اسفند 1394
بازدید : 181
نویسنده : علی

دانلود آهنگ جدید حامد برادران بنام تو به شدت خاصی با کیفیت اورجینال

ترانه : عاطفه حبیبی آهنگ و تنظیم : حامد برادان گیتار الکتریک : نیما رمضان

دانلود آهنگ جدید حامد برادران بنام تو به شدت خاصی

Download New Music Hamed BaradaranTo Be Shedat Khasi

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

دانلود آهنگ جدید حامد برادران بنام تو به شدت خاصی

متن آهنگ حامد برادران بنام تو به شدت خاصی

اگه پیش چشمات شکستم
روو یه دنیا چشمام و بستم
با همین حس ها
تو رو دوس دارم

اگه قلبم این بغض و حس کرد
توو چشای من منعکس کرد
با همین اشکا
تو رو دوس دارم

با من..شونه به شونه ی بارون..توو دل شب توو خیابون..دیوونگی کن باز
بیا با من..شونه به شونه ی بارون دانلود آهنگ جدید..توو دل شب توو خیابون..دیوونگی کن باز

دوست داااارم
تو رو با همین احساس
که میون ما دوتاس
دوست داااارم
تو رو واسه حسی که
داره به دلم میگه
دوست داااارم

واسه من
تو به شدت خاصی احساسی هستی و من
به تو وابسته ام
واسه من
تو به شدت نابی جذابی مثل چشات
به تو وابسته ام

با من..شونه به شونه ی بارون..توو دل شب توو خیابون..دیوونگی کن باز
بیا با من..شونه به شونه ی بارون..توو دل شب توو خیابون..دیوونگی کن باز

TELECHANEL




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دانلود آهنگ و آدرس musicee.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com